هر آنچه لازم است درباره خرید رپورتاژ آگهی بدانید

این مقاله با هدف معرفی نحوه خرید رپورتاژ آگهی که یکی از شیوه های برتر تبلیغات در فضای اینترنتی است، تهیه و تدوین شده است. اگر شما نیز جزء صاحبان مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی نوعی بازاریابی آنلاین محسوب می شود و به معنای گزارش و مقاله ای است که با هدف تبلیغ نوع خاصی از محصول، کسب و کار یا خدمات منتشر می شود. این گزارش مختص فضای اینترنتی است و در صفحه خبرگزاری ها یا سایر وب سایت ها قرار می گیرد. البته همه نوع وب سایتی برای انتشار این آگهی ها مناسب نیست و فقط مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که از اعتبار کافی و بازدید بالایی برخوردار باشند.
رپورتاژ آگهی برگرفته شده از کلمه ریپورت (Reportage) است و این موضوع به نوع گزارش گونه آن اشاره دارد. این متن تبلیغاتی به گونه ای نوشته می شود که خواننده به شکل مستقیم متوجه جنبه تبلیغاتی آن نشود. اما به شکل ناخواسته به سمت و سوی محصول یا خدمات مورد نظر، سوق داده می شود. بنابراین رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات و بازاریابی غیرمستقیم اینترنتی است که اثرگذاری فوق العاده ای دارد.

ساختار کلی ریپورتاژ آگهی
یک آگهی تبلیغاتی در فضای اینترنتی به طور کل از چندین پاراگراف و عکس مرتبط تشکیل شده است. انتخاب یک عنوان جذاب نیز یکی از عوامل اثرگذار در جذب مخاطب است. مهم ترین بخش یک رپورتاژ آگهی با عنوان لینک فالو شناخته می شود. لینک فالو آدرس مطالب سایت تبلیغ شونده است که در سایت مرجع یا خبرگزاری ها درج می شود.

فواید خرید ریپورتاژ آگهی
خرید ریپورتاژ آگهی به چند دلیل بسیار ارزشمند است و انجام آن به صاحبان مشاغل و سایت های اینترنتی توصیه می شود. در قدم اول اینکه، آگهی منتشر شده حاوی اطلاعاتی از شرکت یا کسب و کار شما و شرح خدمات یا محصولات تولید شده توسط شماست. بنابراین انتشار این گزارش تبلیغاتی، به شناخته شدن شما کمک فراوانی می کند. در این صورت تعداد زیادی از مخاطبان به سمت آدرس شما هدایت شده و در کنار افزایش مشتری، بازدید سایت شما نیز افزایش می یابد.
در گام بعدی به دلیل وجود لینک فالو در ریورتاژ آگهی، گوگل رتبه خوبی را برای وب سایت شما لحاظ می کند. طبق الگوریتم های جدید گوگل، لینک شدن آدرس مطالب یک سایت در سایت معتبر و پربازدید، موجب بهبود رتبه در موتور جستجو می شود. البته راه های دیگری نیز برای رسیدن به این هدف وجود دارد که با پرداخت هزینه و به شکل کلیکی حاصل می شود. اما این روش در مقایسه با سایر موارد بسیار مطمئن تر عمل می کند.

گزارش های تبلیغاتی معمولاً بین ۳ الی ۵ کلمه کلیدی را در مطلب نگارش شده به سایت تبلیغ شونده لینک می دهند. این کلمات بهتر است از بین موارد چند بخشی و طولانی و نه کوتاه و تکی انتخاب شود. البته باید توجه داشت که انتخاب بیش از ۵ کلمه کلیدی در این متن ها به جای بهبود رتبه، نتیجه عکس در پی خواهد داشت. تمامی این موارد موجب شده که ریپورتاژ آگهی یکی از بهترین ابزارهای بهبود سئوی سایت قلمداد شود.

خوب است بدانید که این روش تبلیغات در فضای اینترنتی در مقایسه با سایر روش ها ا قبیل نصب بنر و …، از جهت ماندگاری برتری دارد. در واقع رپورتاژ آگهی خریداری شده برای همیشه در سایت مرجع باقی می ماند. به همین دلیل روش یاد شده به عنوان یک سرمایه گذاری به صرفه و بلند مدت برای بهبود سئوی سایت شناخته می شود.

مهم ترین نکات در خرید رپورتاژ آگهی
البته برای برخورداری از تمامی نتایج و فواید عنوان شده برای خرید رپورتاژ آگهی لازم است برخی نکات را مد نظر داشته باشید. در وهله اول لازم است در تهیه این گزارش ها، تمامی اصول و نکات سئو را رعایت نمایید. در مرحله بعد، یک خبرگزاری معتبر و وب سایت پربازدید را برای انتشار آن انتخاب کند. البته اعتبار یک سایت تنها شاخصه مهم برای موفقیت آمیز بودن این کار نیست بایستی آگهی شما با مطالب سایت مد نظر و مخاطبان آن همخوانی داشته باشد. به همین دلیل ممکن است شما تمامی اصول و قواعد نگارش رپورتاژ آگهی را رعایت و با صرف هزینه بالا، گزارش تبلیغاتی خود را در یک سایت پربازدید منتشر کنید. اما به دلیل عدم تمایل مخاطبان به آن حوزه، موفقیت مد نظر حاصل نشود.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی
وب سایت های متعددی در زمینه تهیه و فروش رپورتاژ حوزه های مختلف فعالیت می کنند. اگر شما نیز جزء صاحبان مشاغل و کسب و کار اینترنتی هستید و سعی در تبلیغ و شناخته شدن برند خود دارید، می توانید به این وب سایت ها مراجعه نموده و از خدمات آنها بهره ببرید. کارشناسان و محتوانویسان این مراکز موظفند انواع گزارش های تبلیغاتی مدنظر شما را تهیه نموده و در فاصله زمانی کوتاهی در خبرگزاری ها منتشر کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *