وازلین برای چروک زیر چشم

کاربرد وازلین برای چروک زیر چشم و اطراف آن از دیگر فواید بی نظیر وازلین است. ایجاد چروک دور چشم باعث پیرتر نشان دادن چهره شده و یکی از دغدغه های افراد در میانسالی بخصوص برای خانم ها می باشد. ما به شما وازلین برای چروک زیر چشم پیشنهاد می کنیم که تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن آن ها دارد. یکی از دلایل چروک زیر چشم می تواند خشکی پوست باشد، زیر پوست اطراف چشم هیچ ماهیچه ای وجود ندارد و فقط یک لایه نازک چربی در این ناحیه وجود دارد که از بین رفتن این چربی موجب ایجاد چروک می گردد. از این رو وازلین برای چروک زیر چشم مفید است زیرا به پوست نفوذ کرده و موجب بازگشت چربی و رطوبت زیر پوست می شود. بسیاری از افراد هنگامی که با چروک های بوجود آمده در اطراف چشم خود مواجه می شوند به فکر تزریق بوتاکس، عمل های جراحی پوست و از این قبیل روش ها می افتند که هزینه ها و خطرات بسیاری هم به همراه دارد. اما استفاده از وازلین برای چروک زیر چشم نه تنها خطر و یا هزینه ای ندارد بلکه کاملا طبیعی بوده و به سلامت پوست شما نیز کمک می کند و تمام چروک های زیر و اطراف چشم را از بین برده و موجب جوان تر شدن پوست خواهد شد.

فواید وازلین برای چروک زیر چشم
معمولا علت بوجود آمدن چروک زیر چشم خشک شدن پوست است که فصل زمستان و سردی هوا به شدت آن می افزاید. علاوه بر آن دلیل دیگری که می تواند موجب چروک و پیری پوست اطراف چشم شود تماس زیاد با مواد شیمیایی از جمله لوازم آرایشی و همچنین شستن بیش از اندازه صورت با مواد شوینده باشد و بهترین راه برطرف نمودن آن ایجاد رطوبت طبیعی پوست صورت می باشد که از طریق یک روش ساده و کم هزینه امکان پذیر است. این روش ساده استفاده از وازلین برای چروک زیر چشم می باشد. وازلین درواقع نوعی روغن است که در تولید بسیاری از کرم های زیبایی گران قیمت نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این روغن از مولکول های سنگینی برخوردار است که با استفاده از آن بر روی پوست زیر چشم به صورت یک لایه نازک قرار گرفته و رطوبت را در این قسمت جمع می کند و این رطوبت موجود به داخل پوست نفوذ کرده و موجب هیدراته شدن آن می گردد. وازلین به بهترین شکل به نرمی و لطافت پوست کمک می کند و برای افرادی که دچار خشکی پوست هستند بسیار مناسب بوده و از چروک دور چشم جلوگیری می کند. وازلین برای چروک زیر چشم، خشکی لب ها، پوست صورت، رشد و تقویت مژه، ابرو و مو نیز بسیار مفید است.

معمولا چروک های عمیق به سختی از بین می روند و استفاده از وازلین برای چروک زیر چشم طوری که دو بار در روز مصرف شود به جلوگیری از بیشتر شدن آن کمک می کند اما توصیه می شود قبل از عمیق شدن چروک های اطراف چشم روزانه از وازلین بر روی پوست صورت مصرف نمایید تا پوستتان سال های بیشتری سالم و جوان بماند. اما وازلین به خوبی می تواند چروک های ریز دور چشم را از بین ببرد پس اگر چروک هایی دارید که ریز هستند و عمیق نشده اند هنوز هم برای استفاده از وازلین برای چروک زیر چشم دیر نشده است. نه تنها وازلین برای چروک زیر چشم بلکه برای پاک سازی صورت نیز مفید است، کافیست مقدار لازمی از وازلین را با کمی شکر ترکیب کرده و روی پوست صورت بمالید و پس از گذشت چند دقیقه صورت خود را با آب و صابون بشویید. شکر موجود در ترکیب موجب لایه برداری پوست شده و وازلین نیز به لطافت و نرمی پوست کمک می کند.

روش درمانی وازلین برای چروک زیر چشم
شب قبل از رفتن به رختخواب بهترین زمان استفاده از وازلین برای چروک زیر چشم می باشد. تحرک پوست صورت و فشارهای عصبی روی آن در شب و هنگام خواب بسیار کم است، به همین جهت وازلین برای اثرگذازی روی پوست فرصت کافی دارد. برای درمان چروک زیر چشم با استفاده از وازلین طبق مراحل زیر عمل نمایید.

مواد آرایشی روی صورت را کاملا پاک کنید و صورت خود را به خوبی با آب و صابون شستشو داده و سپس خشک نمایید. این کار ضروری است و به دلیل از بین بردن آلودگی ها، چربی های اضافه، مواد حساسیت زا و…. باید انجام شود. بعد از آن مقداری از وازلین را با سرانگشت بر روی پوست دور چشم بمالید و به خوبی آن نواحی را پوشش دهید. این کار به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. بهتر است وازلین را با سرانگشت و به صورت ضربات خیلی آرام بر روی پوست قرار دهید و انگشت را روی پوست نکشید. بخاطر داشته باشید که ایجاد یک لایه نازک از وازلین در اطراف چشم کافی است و استفاده بیش از حد آن موجب جذب آلودگی ها در آن نواحی می شود. همچنین بهتر است این مراحل به مدت یک ماه هر شب تکرار شود تا نتیجه شگفت انگیز آن قابل مشاهده باشد. پس از مدتی خواهید ددید که خطوط اطراف چشم شما درحال محو شدن هستند و چین و چروک ها کمتر شده اند و از پوست و چهره ای جوان و شاداب برخوردار شده اید.

این روغن فوق العاده خواص بسیار زیادی دارد، علاوه بر اینکه وازلین برای چروک زیر چشم مفید است می تواند به لب های شما نرمی و لطافت ببخشد، مژه ها و ابروهایی ضخیم و پرپشت به شما هدیه دهد، پوست های خشک را نرم و مرطوب کرده و صورت شما را جوان تر کند، همچنین از وازلین می توان برای پاک کردن آرایش، برداشتن مژه های مصنوعی، جلوگیری از خشکی و ترک پا و خشکی آرنج، نرمی و خوش حالت کردن مو، نرم کردن پوست سر، از بین بردن مو خوره و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود.

همانطور که متوجه شدید وازلین دارای خاصیت های زیادی است و کاربرد فراوانی دارد و در عین حال ارزان قیمت نیز می باشد. بنابراین بهتر است به جای استفاده از کرم های گران قیمت و برخی دیگر از درمان های شیمیایی یا خطرناک از وازلین برای چروک زیر چشم استفاده نمایید و آن ها را با این روش کاملا طبیعی و بدون درد و خطرهای دیگر برطرف نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *