وقت سفارت هلند

هلند همواره جزو کشور های پر تقاضا برای دریافت ویزا و وقت سفارت بوده است. بالا بودن سطح رفاه و وجود برابری نسبی در این کشور را می توان از دلایل مهم افزایش مهاجرت به هلند دانست. در ادامه نکاتی که برای اخذ وقت سفارت هلند اهمیت دارد عنوان می کنیم.

مراحل گرفتن وقت سفارت هلند:
اخذ وبزای شینگن از سفارت هلند فقط با تعیین وقت سفارت شینگن به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای اینکار از طریق سایت
Vfs global
اقدام نموده و اطلاعات خود را در وب سایت وارد نمایید. پس از انجام مراحل اداری زمان مراجعه از طریق ایمیل به متقاضی ابلاغ خواهد شد.

این ثبت نام بهتر از ۳ ماه قبل از سفر انجام شود اما از زمان اقدام تا ابلاغ وقت سفارت هلند معمولا ۲ هفته تا یک ماه به طول می انجامد. جهت سهولت برای تعیین وقت سفارت هلند می توانید از مجموعه های مختلف که در جهت مهاجرت فعالیت دارند کمک بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت هلند:
برای رزرو وقت سفارت هلند لازم است ایمیلی حاوی اطلاعات زیر به آدرس موجود در سایت ارسال نمایید و پس از آن منتظر پاسخ بمانید. این اطلاعات شامل:

Full name

Passport number

Passport empiry date

Nationality

Gender

Date of birth

Contact number

Date if travel

Preferred date of appointment

Category of visa

The country of my main destination

با ارائه ی این اطلاعات از طریق ایمیل می توانید پس از حداکثر یک ماه وقت سفارت هلند دریافت نمایید. اما این مدارک برای حضور در سفارت کافی نیستند. در زمان حضور در سفارت هلند برای ملاقات با آفیسر و انگشت نگاری لازم است مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • فرم تکمیل شده ی درخواست ویزا
  • اصل پاسپورت که دارای حداقل ۶ماه اعتبار باشد و دارای حداقل دو صفحه ی خالی باشد.
  • پاسپورت های قبلی یا کپی از تمام برگه های آن ها که دارای مهر ویزای شنگن می باشد.
  • دو قطعه عکس در ابعاد ۳.۵ ×۴.۵ که حداکثر سه ماه پیش گرفته شده است به صورت رنگی و تمام رخ با پس زمینه ی سفید.
  • ارائه ی کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • ارائه ی دعوت نامه ی رسمی در صورت وجود.
  • مدارک مالی به صورت ترجمه شده شامل نامه ی تمکن بانک و گردش سه ماه اخیر حساب بانکی که نشان دهنده ی استطاعت مالی شخص متقاضی می باشد و همه ی ترجمه ها به زبان انگلیسی می باشد.
  • مدارک ملکی به صورت ترجمه شده که به نام شخص متقاضی بوده و نشان دهنده ی استطاعت مالی وی می باشد.
  • ترجمه ی مدارک تحصیلی شامل گواهی اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی و غیره.
  • ترجمه ی مدارک شغلی شامل پروانه ی کسب و حکم بازنشستگی و غیره. به عنوان مثال برای پزشکان نیاز به ارائه ی پروانه ی مطب و پروانه ی دائم نظام پزشکی و کارت نظام پزشکی می باشند.
  • بلیط پرواز
  • رزرو هتل
  • بیمه ی مسافر
  • پرداخت هزینه ی مربوط به بررسی مدارک توسط سفارت

شرایط و هزینه های تعیین وقت سفارت هلند:
توجه داشته باشید اگردر زمان تعیین شده برای ارائه ی این مدارک در سفارت حضور نداشته باشید برای یک ماه از اخذ وقت سفادت هلند محروم خواهید بود.
لازم است که برای هر فرد به صورت جداگانه وقت سفارت هلند بگیرید اما برای افراد زیر ۱۲ سال نیاز به مصاحبه ی حضوری نیست و ارائه ی مدارک جهت بررسی کفایت می کند.
هزینه ی بررسی مدارک برای هر نفر در سفارت هلند ۶۰ یورو می باشد. در صورت اقدام از طریق شرکت های مهاجرتی این هزینه حدود ۲۰ درصد افزایش می یابد.

اطلاعات سفارت هلند:
سفارت هلند در تهران واقع در خیابان موسوی. میدان هروی. هروی سنتر طبقه ی چهارم می باشد.

ساعت کاری سفارت هلند در تهران به جز در جمعه و شنبه و دیگر تعطیلات رسمس هلند از این قرار است:
برای دریافت پاسپورت و پیکاپ ویزا از ۱۵ تا ۱۷. برای ارایه ی مدارک به کانتر هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ و برای استفاده از پشتیبانی تلفنی از ۸ صبح تا ۱۷

اخذ وقت سفارت هلند چقدر طول می کشد؟
به طور معمول دریافت وقت سفارت هلند از تهران یک تا دو هفته ی کاری زمان می برد اما برای اطمینان بهتر است بیش از دوماه مانده به سفر خود برای دریافت وقت سفارت اقدام نمایید چراکه این روز ها به دلیل حجم بالای تقاضا پاسخ گویی با سرعت کمتری انجام می شود.

توجه داشته باشید که تعیین وقت سفارت هلند فقط در اختیار نماینده ی قانونی سفارت بوده و تبلیغ آژانس های سودجو در جهت اخذ وقت سفارت در زمان کمتر از معمول حقیقت ندارد. صرف هزینه های گزاف برای دریافت سریع تر وقت سفارت هلند فقط اتلاف هزینه بوده و در روند اداری بررسی پرونده تاثیری نخواهد داشت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *