معرفی چند فیلم خوب

فیلم هایی که در این لیست به شما معرفی می کنم، آثاری است که از نگاه مخاطبان پسندیده شده است، پس خیالتان راحت باشد،بعد از خواندن این لیست می توانید به راحتی فیلمی باب سلیقه اتان پیدا کنید.

۱. A star is born 2018

فیلم خوب

شماره یک این معرفی، پر سروصدا ترین فیلم امسال است که همین پیش پای شما در اسکار جایزه گرفت.
داستان این فیلم درباره یک ستاره ی راک که درحال خاموشی محبوبیتش و دست و پنجه نرم کردن با اعتیاد است همراه می شویم و به یک کافه می رویم و با آلی یک خواننده ی گمنام آشنا می شویم.جکسون و آلی یک شب پر از حرفهای عمیق و خوب را در خیابان ها سپری می کنند و این آغازِ دوستی یک ستاره با ستاره ای که به زودی متولد می شود است.

۲. Eighth Grade 2018

فیلم خوب

یک فیلمِ عمیق درباره ی کلاس هشتمی ها! در این فیلم ما با کایلا در یک هفته ی فاجعه آمیز همراه می شویم تا از فارق التحصیلی جان سالم به در ببرد،این اثر دردسرهای نوجوان بودن در عصر تکنولوژی را نشان می دهد و البته این فیلم تنها برای مخاطبان نوجوان جالب نخواهد بود.قطعا بسیاری از مخاطبان بزرگسال راهم با استانداردهای جدیدش حیرت زده خواهد کرد.

۳. swimming with men 2018

فیلم خوب

حالا با فیلمی روبرو هستیم که از بحران های میانسالیِ مردی می گوید که از زندگیِ روتین اش خسته شده و گروهی از شناگرانِ همسن و سال خودش می پیوندد و ماجراهای هیجان انگیزی برایش پیش می آید.این داستان الهام گرفته شده از زندگی واقعی یک گروه از مردان سوئدی است که احساس غم و اندوه و تنهایی را به سن میانسالی می رساندند.این فیلم در مورد اثرات بیکاری،مشکلات مالی واعتماد به نفس فوق العاده ای که ورزش به این مردان می دهد می گوید و تمام این هارا هم با قدرت طنز بیان می کند.

۴. bay watch 2017

فیلم خوب

یک فیلمِ کاملا سرگرم کننده،برای آنهایی که از تعلیق و گیر گرفت های فیلمیک خوششان نمی آید!
شوخی های کلامی خنده دار،بازیگرهای پرطرفدار،مناظر زیبا در کنار دریا و مجددا بازیگرهای جذاب.یک داستانِ سر راست درباره ی مردی به همراه گروه غریق نجات اش در ساحل فلوریدا،اما این گروه ایمن بودنِ ساحل را برای خودشان وظیفه ای مهم تر می دانند!

۵. why him? 2017

فیلم خوب

از این مدل فیلم ها قبلا هم در سینمای ایران داشته ایم! داستان پدری دلسوز که سعی دارد از دخترش محافظت کند و جوانکی بی پروا که دوست دارد دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و در پی راضی کردن پدر زن آینده اش است.فرقی که”چرا او؟” با ورژن های ایرانی دارد این است که تضاد های بین کاراکترها به خوبی و بیشتر دیده می شود که همین مسئله باعث بامزه بودن این اثر شده است.

۶. If i stay 2014

فیلم خوب

فرقی نمی کند چندسالتان است یا چقدر احساساتی هستید،این فیلم اشک شمارا در می آورد!
یک ملودرام که کاراکتر اصلی را کور ترین نقطه می رساند و در پایان بازهم یک رزنه ی نور نشانش می دهد.
داستان این فیلم از یک روز برفی و تعطیل شروع می شود که خانواده ی میا تصمیم به سفر می گیرند و اتفاقاتی دردناک برای این خانواده می افتد.میا تمام تلاشش را می کند تا از افسردگی و اندوه نجات پیدا کند و به زندگی برگردد اما این بار سرنوشت یک خواب جدید برای میا دیده است؛ یک تنش جدید در دقایق پایانی فیلم. تنشی برای ماندن یا نماندن!

۷. the best of me 2014

فیلم خوب

زوجی که بنا بر دلایلی از یکدیگر جدا شده بودند و به شهرهای مادری شان بازگشته بودند بعد از بیست سال یکدیگر را در مراسم خاکسپاری دوست مشترکشان ملاقات می کنند و تمام خاطرات تلخ و شیرین شان را به یاد می آورند،آنها خیلی زود متوجه می شوند که هرگز یکدیگر را فراموش‌نکرده بودند.این داستان به ما می گوید گاهی اولین انتخاب های ما بهترین انتخاب ما هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *