وازلین برای ابرو

آیا وازلین برای ابرو خوب است؟ خواص وازلین برای ابرو چیست؟ استفاده از وازلین برای ابرو چه مزیت هایی دارد؟ این ها سوالاتی هستند که برخی از افراد به دنبال پاسخ شان می گردند و برخی دیگر نیز تابحال چیزی در این مورد نشنیده اند. ما امروز شما را با خواص شگفت انگیزی که وازلین برای ابرو دارد آشنا می کنیم. حتما از مطالعه این مطالب حیرت خواهید کرد پس با ما همراه باشید. ابروها یکی از اجزای صورت هستند که تاثیر بسزایی بر چهره می گذارند، به همین خاطر همه دوست دارند ابروهایی ضخیم و پرپشت داشته باشند. از این رو بسیاری از افراد برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود از لوازم آرایشی مانند مداد ابرو یا ریمل ابرو کمک می گیرند که روشی موقتی می باشد و با شستشوی صورت پاک خواهد شد و هر روز باید این کار را انجام داد، همچنین این لوازم آرایشی از مواد شیمیایی ساخته می شوند که استفاده هر روزه از آن ها برای پوست صورت و ابروی شما مناسب نیست. تعداد دیگری از افراد هم که به دنبال روش های ماندگاتر هستند از تتوی ابرو که به نام میکروپیگمنتیشن معروف است استفاده می کنند که بزرگ ترین عیب آن غیر قابل تغییر بودنش می باشد، در صورتی که پس از انجام تتو از مدل یا رنگ آن خوشتان نیاید یا پس از مدتی از یکنواختی آن خسته شوید چاره ای جز تحملش ندارید. ما به شما روشی طبیعی، سالم و همیشگی را پیشنهاد می کنیم که نه ضرر لوازم های آرایشی شیمیایی را دارد و نه مصنوعی و غیر قابل تغییر است. این روش کاملا سالم و بی خطر و ارزان که به رشد و پرپشت شدن ابروهای شما کمک می کند استفاده از وازلین برای ابرو می باشد. درست متوجه شدید وازلین برای ابرو مفید است، اگر دوست دارید بدانید که چطور می توان از وازلین برای ابرو سود برد به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید.

خواص وازلین برای ابرو
از فواید و خواص وازلین برای ابرو می توان گفت با پارافین، واکس میکرو کریستالی و مواد معدنی که در خود دارد موجب تقویت و پرپشت شدن ابرو می شود. درواقع این ژل نوعی روغن معدنی است که در سال ۱۸۵۹ توسط فردی به نام آگوستوس چیسبوری کشف شده و دارای خواص فراوانی می باشد. وازلین برای ابرو، پوست دست و صورت، موی سر، مژه ها، رفع چروک زیر چشم، درمان سیاهی دور چشم، درمان زخم و سوختگی، تقویت ناخن و بسیاری موارد دیگر مفید بوده و کاربرد دارد. ما می خواهیم به فواید وازلین برای ابرو بپردازیم، اگر ابروهای شما کم پشت هستند و یا به دلایل مختلفی ریزش پیدا کرده و نقاطی از آن خالی شده است بهتر است به جای روش های شیمیایی و مضر از وازلین برای ابرو های خود بهره ببرید و تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنید. البته استفاده از وازلین برای ابرو و پرپشت کردن آن یک شبه اتفاق نمی افتد بلکه باید کمی صبور باشید و بین یک تا سه ماه هر روز از آن استفاده نمایید.

روش استفاده از وازلین برای ابرو
برای استفاده از وازلین برای ابرو و تقویت آن ابتدا صورت خود را با آب و صابون به خوبی شسته تا هر گونه مواد آرایشی و آلودگی موجود کاملا از بین برود، صورتتان را خشک کنید و با استفاده از یک تکه ابر یا برس ابروی تمیز مقداری از وازلین را به خوبی روی ابروها بمالید تا چرب و براق شوند. بهتر است این کار را روزی دوبار تکرار کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. بخصوص بهترین زمان جهت استفاده از وازلین برای ابرو شب ها قبل از خواب است، زیرا وازلین تا صبح به طور کامل جذب پوست و مو شده و صبح می توانید با آب ولرم صورت خود را بشویید. تکرار این کار تا یک ماه موجب بوجود آمدن ابروهایی ضخیم و پرپشت خواهد شد. البته می توانید چند قطره روغن زیتون نیز به وازلین اضافه نمایید تا به نتیجه بهتر و موثرتری دست یابید.

وازلین یک مرطوب کننده قوی با قابلیت آبرسانی بالا می باشد که برای رشد و تقویت ابرو و مژه ها بسیار مفید است. همه ما آرزوی داشتن ابروهایی پر و با ضخامت را داریم تا به هر شکلی که دوست داریم آن ها را حالت دهیم. ابرو در تغییر چهره و زیبایی بسیار موثر است و در واقع بخش مهمی از صورت می باشد. اما آیا واقعا وازلین برای ابرو مفید است و به تقویت آن کمک می کند؟ یا این تنها شایعه ای ایست که افراد آن را بر سر زبان ها انداخته اند. تنها راه اطمینان حاصل کردن از این موضوع امتحان آن است، نگران نباشید وازلین برای ابرو هیچ ضرری ندارد و هیچ آسیبی به آن نمی زند. پس از گذشت یک ماه و استفاده هر روزه از وازلین می توانید تغییر ابروهای خود را مشاهده نمایید. افراد زیادی از وازلین برای ابرو استفاده کرده و نتایج حاصل از آن را مثبت اعلام کرده اند اما خود شما بهترین شاهد خواهید بود، توصیه می کنیم که حداقل تا یک ماه از این روش استفاده کنید و در صورتی که تغییر را احساس کردید آن را ادامه دهید.

از خواص وازلین برای ابرو مطلع شدید اما این را هم بدانید که وازلین علاوه بر ابروها برای پوست صورت نیز بسیار سودمند است. وازلین به صورت معجزه آسایی بافت های آسیب دیده صورت را ترمیم می کند. علاوه بر آن حتی می توانید از وازلین برای مژه ها نیز بهره بگیرید و آن ها را نیز پرپشت نمایید. اما برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید از مخلوط مواد طبیعی دیگر با وازلین برای ابرو استفاده کنید، به عنوان مثال مخلوط آلوئه ورا و وازلین برای ابرو باعث به بوجود آمدن تار ابروهایی محکم و ضخیم می شود. ترکیب آلوئه ورا و وازلین برای ابرو بسیار ارزشمند است و به رشد بیشتر آن کمک می کند. تنها باید دو ماده را با هم مخلوط کرده و با یک برس ابروی تمیز بروی ابروها بکشید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود، بهتر است این کار را تا دو ماه هر روز تکرار نمایید.

ماده طبیعی دیگری که ترکیب آن با وازلین برای ابرو بسیار موثر و مفید است روغن نارگیل می باشد، مخلوط روغن نارگیل و وازلین برای ابرو نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد. برای داشتن موهایی سالم و ابروهایی پر پشت استفاده از مخلوط روغن آرگان و وازلین نیز فوق العاده است. برای استفاده از هر کدام از مخلوط ها و یا وازلین تنها می بایست ابتدا صورت را خوب بشویید و تمام مواد آرایشی و آلودگی های موجود را پاک نمایید تا وازلین کاملا به ریشه نفوذ کرده و تاثیر مناسبی بر موها بگذارد. در صورتی که از وازلین برای ابرو استفاده کردید و نتایج دلخواهی را بدست آوردید می توانید این نتایج را با ما به اشتراک بگذارید تنها کافیست در انتهای همین صفحه دیدگاه خود را بنویسید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *