موفقیت بی حد و مرز

آیا هر روز با علاقه سر کار می روید؟ آیا از هنگام رسیدن به خانه انرژی و نشاط را به خانواده هدیه می دهید؟ آیا شب ها با آسایش و راحتی سر بر بالین می گذارید؟ همه ما نیازمند انقلابی درونی هستیم که در آن خودمان را بهتر بشناسیم و هدف زندگیمان را بیابیم و به آن دست پیدا کنیم. همه ما به اعتماد به نفس بیشتری نیاز داریم، همه به دنبال زندگی شادتر و ثروت بیشتری هستیم آیا تا به حال برای تغییر قدمی برداشته اید؟ ما همه در روزمرگی های زندگی خود گمشده ایم و هر تغییر کوچکی ما را به وحشت می اندازد. برای تغییر یافتن نیاز دارید که بیشتر مطالعه کنید و راه های آن را بیابید در ان مطلب ما در مورد راه های موفقیت سخنمی گوییم و کمک می کنیم شما برای تبدیل شدن به آنچه می خواهید راه خود را یافته و تغییر کنید. باید عاشق چیزی باشید که می خواهید تا دست به عمل بزنید و قدرت تصمیم گیری را در خود پرورش دهید اگر به دنبال موفقیت در زندگی هستید بدانید در معادله زندگی آینده هیچوقت با گذشته برابر نبوده و نخواهد بود. سال ها پیش کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز نوشته آنتونی رابینز را مطالعه کردم که کتابی ارزشمند برای ایجاد عادات جدید در زندگی است در اینجا خلاصه بخشی از این کتاب را می آوریم.

روز اول
برای موفق شدن در اجرای این برنامه برای موفقیت و تغییر عادات و ایجاد عادت های مثبت قوی دو اصل را باید در نظر بگیرید:

  1. واقعا بخواهید زندگیتان تغییر کند.
  2. خودتان را برای انجام تمرینات متعهد کنید.

اگر این دو نکته را رعایت کنید زندگی رویاییتان به حقیقت تبدیل خواهد شد. اغلب مردم هدف خود را در زندگی نیافته اندو نمی دانند از زندگی چه می خواهند اما بدتر از آن کسانی هستند که می دانند از زندگی چه می خواهند ولی در جهت دستیابی به آن هیچ کاری نمی کنند. اگر امیدوارید روزی کاری انجام دهید و زندگیتان را متحول کنید بدانید روزی همین حالا و همین امروز است همین حالا دست به کار شوید، اصلا مهم نیست الان تا چه حد موقعیتتان مناسب است شما می توانید به موقعیتی بالاتر برسید. آیا واقعا می خواهید تغییر کنید یا آرامش و امنیت زندگیتان را دوست دارید؟ کدام بخش زندگیتان باید تغییر کند؟

تصمیم گیری
ریشه کلمه تصمیم از قطع است یعنی در هنگام تصمیم گیری هر چه احتمال منفی است را قطع کنید بزرگترین دام موفقیت ترس از شکست است بهرتین راه مقابله با ترس رو به رو شدن با آن است اگر ترس بر زندگیتان سایه افکنده به سراغش بروید و به سویش حمله کنید. می توانید همین الان به آن کسی که در رویاهایتان می بینید تبدیل شوید شاید بزرگترین مشکل ما این است که حتی نمی توانیم شرایط بهتری را تصور کنیم پس با تصور کردن شروع کنید و از هیچ چیز نترسید. ترس وکیل مدافع ماست و ما او را به زندانبانمان تبدیل کرده ایم شاید در ابتدا محدود ساختن ترس ها برای شما سخت باشد اما این کار عملی است این کار باید به تدریج و مداوم صورت گیرد.

انعطاف پذیری

سه عامل برای رسیدن به موفقیت ضروری است:

  1. آنچه از زندگی می خواهید را مشخص کنید.
  2. سریعا دست به کار شوید.
  3. نتایج کارهای خود را زیرنظر داشته باشید.

هیچ کدام از این ها به این معنی نیست که شکست نمیخورید بلکه افراد موفق شکست خورده ترین افراد هستند. اغلب افراد از ترس از شکست در زندگیان از بسیاری کارها صرف نظر می کنند و این یعنی شکست برای تمام عمر. برای رسیدن به موفقیت خوب حواستان را جمع کنید ببینید برنامه شما خوب عمل می کند یا خیر به نتایج کارتان خوب توجه کنید پس بعد از اینکه تصمیم گرفتید و خود را وادار به عمل کردید در مرحله بعد باید بفهمید راهتان به مقصد می رسد یا نه. اگر در راهی پیش می روید که می فهمید اشتباه است فقط به دلیل اینکه در این راه زحمت زیادی کشیده اید آن را ادامه ندهید اگر متوجه شدید راهی اشتباه است انعطاف پذیری داشته باشید، قدرت درونی خود را احیا کنید وانعطاف پذیر باشید توانایی انعطاف پذیری را در خود تقویت کنید.

الگوبرداری از افراد موفق
یک راه آسان برای رسیدن به آنچه می خواهید الگوبرداری از افراد موفق است، مدلی برای خود پیدا کنید باید کسی را بیابید که نتایجی را که شما می خواهید گرفته باشد و همان کاری را انجام دهید که او انجام داده است زیرا افراد موفق کسانی اند که رفتارهای ویژه ای دارند که آن را بارها و بارها تکرار می کنند آنچه برای دیگران موثر بوده برای شما نیز موثر خواهد بود.
آگاهی کافی نیست شما نیاز دارید تلاش کنید شما فقط با دیدن چیزهایی که افراد در زندگی به دست آورده اند به میزان آگاهی افراد پی می برید. می توانید از الگوبرداری در بهتر کردن موقعیت مالیتان استفاده کنید قرار نیست معجزه ای اتفاق بیفتد اما شما می توانید موقعیت فعلیتان را بهبود ببخشید.

شکست پله ای برای صعود
همه ما شنیده ایم که شکست مقدمه پیروزی است اما چگونه؟ افراد موفق کسانی هستند که از هر شکستی درس می گیرند و برای خود پله ای برای صعود می سازند آیا دقت کرده اید که افرادی که موفق می شوند جشن می گیرند و آنان که شکست می خورند به فکر فرو می روند؟ کسی که بارها به فکر فرو رود قطعا موفق خواهد شد هر چه از شکست هایتان بیشتر بیاموزید موفق تر خواهید شد.

برای تاثیر این برنامه موفقیت متعهد شوید که هیچ تمرینی را به آینده موکول نکنید و همین حالا تمریناتی که مطرح می کنیم را انجام دهید.

دفترچه موفقیت شما
برای انجام تمرینات دستیابی به موفقیت و تغییر نیازمند نظم و تعهد است برای انجام اینتمرینات به دفترچه نیاز دارید روزی چند بار به آن مرجعه کرده و نکاتی که آموخته اید و شما را در دستیابی به آنچه می خوهید کمک می کند در آن یادداشت کنید ما ۸۰ درصد آنچه می خوانیم و یاد می گیریم در سه روز فراموش خواهیم کرد پس یادداشت کردن اهمیت ویژه ای دارد به خصوص یادداشت کردن اهداف، آرزوها، برنامه ریزی و آنچه می آموزید تا بتوانید با مرور سریع آن را به خاطر آورید زندگی هدیه ای الهی است که ارزش ثبت دارد همچنین ۷۵ تا ۹۰ درصد آنچه یادداشت می کنید بهتر در خاطر شما ثبت می شود تجربیات، تفکرات و احساساتتان را ثبت کنید چون ارزش نگهداری را دارد و موفقیت شما را تضمین می کند پس برای شروع یک دفترچه بخرید و در آن دو کاری را که مدت ها به تعویق انداخته اید بنویسید و آن ها را به پایان برسانید لازم نیست کاری که انتخاب می کنید خیلی دشوار باشد شاید تلفن زدن به دوستتان که مدتی است از او بی خبرید یا تمیزو مرتب کردن اتاقتان باشد پس همین حالا دست به کار شوید این تغییر بسیار کوچکی در زندگی شماست که زندگی شما را متحول خواهد کرد و به شما کمک می کند در آینده کارهای نیمه تمام زیادی را به اتمام برسانید و عادات جدیدی در زندگیتان پدید آورید این تمرین روز اول کتاب موفقیت نامحدود از یک برنامه ۲۰ روزه است که به شما برای موفقیت های کوچک و بزرگ کمک خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *