زیباترین دشت های گل دنیا

از دیگر شگفتی های طبیعت، رویش هزاران نوع گل است که زیباترین دشت ها را به ارمغان می آورند و به زمین رنگ می بخشند. در این خصوص همیشه کشور هلند با گل ها در هم آمیخته است و شاید همه آن را بهترین سرزمین برای رویش گل ها بدانند، اما در سراسر جهان مکان های دیگری هم وجود دارد که پوشیده از گل های رنگارنگ و زیبا هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با زیباترین دشت های گل دنیا آشنا کنیم.

زیباترین دشت های گل دنیا

باغ کلهوف در هلند
این باغ زیبا به عنوان یکی از زیباترین باغ ها در جهان شناخته شده است که در شهر دیزل و در کشور هلند واقع شده است. این باغ بهاری که ۳۲ هکتار وسعت دارد، انواع گل های رنگارنگ لاله، میخک و زنبق، گل های سوسن و گل های نیلوفر را در خود جای داده است که همگی تماما با دست و بدون دخالت هیچ ابزار و ماشینی، به هنرمندانه ترین شکل ممکن کاشته شده اند و این فضای رویایی را به ارمغان آورده اند. در محوطه ی این باغ چندین آلاچیق است که گل هایی ماننده گل رز و نرگس در میان آن ها روییده اند و زیبایی این منطقه را دو چندان کرده اند. همچنین دارای چندین حوضچه های آبی، نهرها و کانال ها می باشد که برای بازدید کنندگان امکان قایق سواری را فراهم آورده اند. در اطراف باغ گل های نرگس خود را به نمایش گذاشته اند، درست در جایی که مسیری برای دوچرخه سواری در نظر گرفته اند. روزانه تعداد زیادی از افراد برای پیاده روی و قدم زدن در میان گل ها به این منطقه می روند.

زیباترین دشت های گل دنیا

زمین گل آفتاب گردان در ایتالیا
یکی از زیباترین جلوه های طبیعت، در منطقه ی توسکانی ژاپن خود را به نمایش گذاشته است. در توسکانی مزرعه ای پوشیده از گل های زرد رنگ آفتاب گردان وجود دارد که نشانی از بهشتی زرد رنگ است. اگر از آن دسته علاقه مندانی هستید که عاشق دیدن گل های آفتاب گردان هستید، این فرصت را از دست ندهید و در فصل تابستان، فصل رویش آفتاب گردان از این منطقه دیدن کنید.

زیباترین دشت های گل دنیا

پارک ساحلی هیتاچی در ژاپن
پارک ساحلی هیتاچی بهشتی به وسعت ۱۹ هکتار است که در منطقه ی اینباراکی ژاپن قرار گرفته است. این پارک پر از گل های رنگارنگ و زیبا می باشد که با دیدن آن ها روحتان تازه می شود. این پارک همیشه سرسبز در هر فصل رنگ و بویی تازه می گیرد و زیبایی خود را به نمایش می گذارد. در فصل بهار رنگ تپه ها با رنگ آسمان ترکیب می شود و گل های آبی رنگ خود را نمایان می کنند. در تابستان رنگ تپه ها با بوته های گچیا سبز می شوند و منظره ای خیالی به شکل توپ های پنبه ای بزرگ به نمایش می گذراند. در فصل پاییز گچیا رنگ قرمز به خود می گیرد و منظره ای جذاب و رویایی را به ارمغان می آورد. گردشگران زیادی سالانه به این منطقه سفر می کنند و با پیاده روی و عبور از میان گل ها خاطره ای زیبا به همراه خود می برند.

زیباترین دشت های گل دنیا

مزرعه ی اسطوخودوس در فرانسه
مزرعه ی اسطوخودوس، منطقه ای در جنوب فرانسه است که از دیدن زیبایی هایش شگفت زده خواهید شد. این مزرعه با گل های رنگارنگش خود را در ساحل دریای مدیترانه رونمایی کرده است و این تلفیق زیبا گردشگران زیادی را سالانه به سوی خود کشانده است. این مزرعه در بهار به رنگ سبز است و با نزدیک شدن به فصل گرما گل های اسطوخودوس سر از زمین برمی دارند و زیبایی شگفت انگیزی به این مزرعه می بخشند. گردشگران زیادی سالانه برای تماشا و عکاسی در میان گل ها به این منطقه سفر می کنند.

زیباترین دشت های گل دنیا

مزرعه ی کارلس بد در امریکا
یکی از زیباترین مزرعه های گل در سن دیگو، ایلات متحده ی امریکا می باشد. در این مزرعه مساحتی به اندازه ی ۵ کیلومتر با هزاران نوع گل پوشیده شده است که نمای آن در کنار اقاینوس آرام جلوه ای زیبا به این منطقه بخشیده است. از محبوب ترین گل های این مزرعه می توان به گل رز، ارکیده، شکوفه های نخود شیرین، گل های اطلسی قرمز، سفید و آبی نیز اشاره کرد که به سرتاسر این مزرعه جان بخشیده اند. گردشگران می توانند برای تماشای این مزرعه به گروه های ۲۰ نفره تقسیم شوند و همراه با راهنما به تماشای این باغ زیبا بروند و به استراحت و عکاسی بپردازند. همچنین می توانند سوار بر تراکتور شوند و از تماشای فرایند کاشت و برداشت گل ها لذت ببرند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *