وقت سفارت ایتالیا

از آنجایی که ویزای ایتالیا جهت سفرهای تحصیلی، تفریحی، تجارت و… بسیار محبوب می باشد، افراد زیادی جهت اخذ ویزا اقدام به تعیین وقت سفارت ایتالیا می نمایند. ما نیز این مطلب را برای مسافرین عزیز برای اطلاع از چگونگی تعیین وقت سفارت ایتالیا و بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا قرار داده ایم. چگونه می توانیم وقت سفارت ایتالیا بگیریم و فرآیند و مدارک لازم آن چیست؟ در صورتی که تصمیم به سفر به کشور ایتالیا را دارید اولین گامی که می بایست بردارید گرفتن وقت سفارت ایتالیا جهت اخذ ویزا می باشد. بعد از تعیین وقت سفارت ایتالیا تاریخی جهت مصاحبه حضوری برای شما مشخص می گردد که باید مدارکی را با خود به همراه داشته باشید. اگر قصد سفرتان قطعی است می بایست سریعتر جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا و ویزا اقدام نمایید زیرا ممکن است بین یک تا دو ماه زمان ببرد. همچنین بهتر است روند دریافت وقت سفارت ایتالیا و ویزا را به افرادی با تجربه در این زمینه بسپارید زیرا از فرآیند زمانبر و دشواری برخوردار است که ممکن است برای شما خسته کننده باشد.

فرآیند اخذ وقت سفارت ایتالیا
این فرآیند امروزه دیگر به صورتی اینترنتی صورت می گیرد، تنها کافیست برای اقدام به اخذ وقت سفارت ایتالیا سایت سفارت ایتالیا را باز کرده و اطلاعات خود را در مورد رزرو وقت سفارت ایتالیا ثبت نمایید. فرم درخواست شما بسیار مهم است و نباید هیچ گونه اشتباه و ایرادی در آن وجود داشته باشد، پس با دقت کافی آن را تکمیل نمایید. وجود هرگونه خطا یا اشتباه در اطلاعات مهمی مانند شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی موجب می شود که وقت سفارت ایتالیا برای مصاحبه به شما داده نشود. این موضوع به دلیل سخت گیری برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد برای سفارت ایتالیا اهمیت بسیاری دارد. از این رو می توانید مراحل تکمیل فرم و تعیین وقت سفارت ایتالیا را به کارشناسان با تجربه بسپارید تا خطایی در ارائه اطلاعات خود نداشته باشید و در زمان خود نیز صرفه جویی نمایید. از طریق شماره های تماس درج شده در سایت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و مدارک مورد نیاز خود را تحویل داده تا فرآیند تعیین وقت سفارت ایتالیا برای شما آغاز گردد.

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت ایتالیا

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • شماره تلفن همراه که برای ارسال کد ثبت نام و پیگیری فرآیند در دسترس باشد

پس از تعیین وقت سفارت ایتالیا می بایست در تاریخ مشخص شده به همراه مدارک لازم به سفارت ایتالیا مراجعه نمایید. قبل از تعیین وقت سفارت ایتالیا مراجعه به سفارت هیچ گونه فایده ای ندارد، درضمن ساعات کاری سفارت از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر می باشد و در روزهای اول فروردین و عاشورا سفارت ایتالیا تعطیل می باشد. مصاحبه ای که در روز تعیین شده در سفارت انجام می شود تعیین کننده اجازه سفر شما به ایتالیا می باشد و تنها در صورتی که افسر مصاحبه شما را با توجه به مدارک و روند مصاحبه واجد شرایط بداند ویزا را صادر خواهد کرد.

مدارک لازم که باید در روز مصاحبه همراه داشته باشید

  • شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن به همراه ترجه رسمی آن
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای ایتالیا
  • دعوتنامه تکمیل شده توسط یک شهروند ایتالیایی یا شهروند خارجی ساکن ایتالیا
  • دو قطعه عکس رنگی ۳*۴ که واضح، روشن و جدید باشد
  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار به همراه کپی از ۵ صفحه اول و صفحات دارای مهر ویزا
  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده از سوی دعوت کننده و کپی از کارت اقامت وی
  • اسناد نشان دهنده وضعیت شغلی متقاضی
  • آدرس دقیق محل کار و منزل
  • کپی از بیمه مسافرتی
  • پرینت سه ماه آخر حساب جاری بانکی با گردش مالی مناسب
  • ۶۰ یورو پول نقد
  • سند مالکیت به نام فرد متقاضی یا همسر به همراه ترجمه
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی و دو نسخه کپی از اصل مدرک فارسی

زمان های تعیین وقت سفارت ایتالیا
عموما هر چند وقت یکبار وب سایت سفارت ایتالیا برای یک تا سه هفته آینده جهت دریافت وقت سفارت ایتالیا باز می شود، اما از آنجایی که تقاضا برای اخذ وقت سفارت ایتالیا بسیار زیاد می باشد تمامی وقت ها به سرعت پر شده و متقاضیان باز هم باید منتظر باز شدن سایت سفارت بمانند. زمان های باز شدن سایت برای دریافت وقت سفارت ایتالیا زمان مشخصی ندارند و هر زمان ممکن است باز شود به همین جهت ممکن است فرآیند دریافت وقت سفارت ایتالیا زمانبر باشد. از این رو می توانید این کار را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن برایتان انجام دهیم. تنها کافیست مدارک لازم را برای ما ارسال کرده تا در اسرع وقت اقدام به تعیین وقت سفارت ایتالیا نماییم.

شما می بایست به تاریخ دعوتنامه خود دقت کنید قبل از اینکه اقدام به دریافت وقت سفارت ایتالیا نمایید تاریخ دعوتنامه خود را چک کنید. به عنوان مثال اگر از تاریخ دعوتنامه شما تنها دو هفته باقی مانده باشد، ممکن است وقتی که سفارت به شما می دهد برای یک ماه یا شاید دو ماه دیگر باشد در این حالت زمانی که وقت سفارت ایتالیا را دریافت کرده اید دیگر دعوتنامه شما منقضی شده است. زمانی که یکی از بستگان شما از خارج از کشور دعوتنامه ای برای شما ارسال می کند می بایست تاریخ سفر خود را برای ۲ ماه پس از زمان دریافت دعوتنامه در نظر بگیرید و فورا اقدام به دریافت وقت سفارت ایتالیا نمایید.
پس از اخذ وقت سفارت ایتالیا می بایست مدارک لازم را جهت مراجعه به سفارت برای مصاحبه حضوری آماده نموده و در زمان تعیین شده در سفارت حاضر باشید. توجه داشته باشید که مرحله مصاحبه بسیار اهمیت دارد و وجود هرگونه مشکل یا نقص در مدارک شما می تواند موجب رد تقاقای درخواست ویزا شود. وقت سفارت ایتالیا دارای انواع مختلفی از جمله خانوادگی، توریستی، تجاری و دانشجویی می باشد که هر کدام نیازمند شرایط و مدارک خاص خود هستند. البته نیازی به هیچ گونه نگرانی در مورد عدم آگاهی از این موارد نیست شما می توانید با خیالی آسوده طی نمودن تمامی این موارد بخصوص تعیین وقت سفارت ایتالیا را به ما بسپارید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و زمان خود را صرف امور دیگر نمایید. سریع ترین و جدیدترین روشی که برای تعیین وقت سفارت ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد به صورت آنلاین و از طریق وب سایت می باشد. ما نیز با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن وقت سفارت ایتالیا را برای شما دریافت خواهیم کرد، تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *