چگونه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی دغدغه همه افراد جامعه است شرکت در کلاس های مختلف موثر است اما تا زمانی که نتوانیم از آنچه آموخته ایم در طول روز بهره بگیریم و یادگیری فقط به تکلیف های کلاسی محدود شود ما چیز زیادی یاد نمی گیریم و پس از رو به رو شدن با جهانگردان نمی توانیم در مورد خودمان صحبت کنیم یا حتی آن ها را برای پیدا کردن آدرس ها راهنمایی کنیم. اگر شما هم دوست دارید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا بتوانید مقاله ها و مطالب به روزانگلیسی را مطالعه کنید در این متن ما پیشنهاداتی برای شما در نظر گرفته ایم، اگر هنوز به میزان کافی زبان نمی دانید که اصطلاحات مختلف را متوجه شوید باید تمرن هایی برای تقویت زبان انجام دهید همیشه اصطلاحات و نکات جدیدی هست که برای مترجمان هم ممکن است نا آشنا باشد برای ارتقای مهارت زبانی خود روزانه زمانی در نظر بگیرید و تمرین های زیر را نجام دهید:

۱. لیست واژگان مخصوص به خودتان را تهیه کنید.
وقتی در حال مطالعه مطلبی هستید هر گاه با کلمه جدیدی مواجه شدید که معنای آن را نمی دانید سریعا آن را یادداشت کنید زیرا برای بیشتر یاد گرفتن واژه ها نیاز دارید مرتب آن ها را مرور کنید تادر حافظه شما ثبت شوند. می توانید یک لیست کاغذی تهیه کرده یا از اپلیکیشن هایی کمک بگیرید که به شما کمک می کنند لیست واژه درست کنید جملاتی را که کلمات در آن ها به کار رفته اند یادداشت کنید تا کاربرد کلمات را از یاد نبرید فراموش نکنید که این کلمات را مرور کنید تا در حافظه شما ثبت شوند.

۲. ترجمه خاطرات شخصی
ترجمه خاطرات شخصی از آن جهت سودمند است که شما کلماتی که به طور معمول استفاده می کنید را به زبانی دیگر می آموزید و مشخصا یاد می گیرید مکالمات روزمره تان را به زبانی دیگر ترجمه کنید پس شما می توانید درباره خودتان صحبت کنید و راجع به مسائل روزمره به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری که در حال یادگیری هستید نظر بدهید.

۳. پست های شبکه اجتماعی تان را به دو زبان منتشر کنید.
وقتی پستی منتشر می کنید اگر به زبان انگلیسی هم بنویسید مخطبانتان افزایش خواهند یافت و زبان شما تقویت خواهد شد شما می توانید گرامری که تازه آموخته اید تمرین کرده و با افرادی از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنید. شما با انگلیسی نوشتن مخاطبان داخلی فرهیخته را جلب خواهید کرد زیرا خیلی از مطالب به روزبه زبان انگلیسی جستجو می شوند.

۴. ترجمه زیرنویس ها
فیلم ها را به زبان اصلی و برای شروع با زیرنویس انگلیسی ببینید هم چنین می توانید زیرنویس ویدیوهای تد تاک یا یوتیوب را ترجمه کنید به شما کمک می کند کلمه های جدیدی یاد بگیرید و بتوانید راحت تر انگلیسی صحبت کرده و بنویسید اگر یه مطلب علمی را ببینید یا تد تالک تماشا کنید زبان رسمی تری نسبت به ویدیوهای یوتیوب دارند. ترجمه ویدیو به شما کمک می کند تلفظ کلمات را یاد بگیرید و لیسنینگ شما تقویت می شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *