با گوشی های باکیفیت و اقتصادی سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید

قطعاً همه ما برای خرید یک گوشی هوشمند، معیارهای مختلفی را مد نظر قرار می دهیم. این معیارها می تواند شکل ظاهری، میزان حافظه داخلی و خارجی، نوع و اندازه نمایشگر، سیستم عامل استفاده شده، نوع پردازنده، گرافیک و بسیاری موارد دیگر باشد. یکی دیگر از معیارها در خرید گوشی همراه که اگر اهمیت آن از موارد ذکر شده بیشتر نباشد، کمتر هم نیست، قیمت است. اهمیت این معیار اخیراً و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش شده است. خریداران همواره سعی دارند محصولی خریداری کننند که هم از لحاظ فنی و کیفیت در سطح بالایی باشد و هم از لحاظ قیمت مناسب باشد. به عبارتی همه به دنبال خرید یک گوشی پرچم دار اقتصادی هستند. کمپانی های زیادی وجود دارند که در بین محصولات خود، گوشی های باکیفیت و مقرون به صرفه نیز تولید می کنند. یک گوشی با ویژگی های خوب و گاهی عالی در کنار قیمت مناسب و کاملاً رقابتی. در این مقاله سعی شده تا بهترین پرچم داران اقتصادی سال ۲۰۱۹ که توسط کمپانی های مطرح تولید شده اند، معرفی گردد.

کمپانی وان پلاس، OnePlus 6T

گوشی باکیفیت و اقتصادی
نمی توان از پرچم داران اقتصادی صحبت کرد و حرفی از گوشی وان پلاس ۶ تی نزد. این کمپانی چینی، یکی از بهترین گوشی های هوشمند خود را با قیمتی مناسب را تولید و روانه بازار کرده است. ارزش خرید این گوشی بسیار بالاست و با وجود امکانات عالی قیمت آن ۵۵۰ دلار تعیین شده است.

از ویژگی های شاخص این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضخامت بسیار کم گوشی و طراحی بسیار زیبا


باتری بسیار قدرتمند ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی همچنین برخورداری از فناوری شارژ سریع


امنیت بسیار بالا به واسطه حسگر اثر انگشت یکپارچه زیر نمایشگر و حسگر تشخیص چهره (اگرچه عملکرد این دو بخش کمی کند است و می توانست قوی تر باشد).


کیفیت قابل قبول دوربین اصلی و سلفی (البته کیفیت عکس ها در شب کمی دچار افت می شود که از معایب این گوشی محسوب می شود).

 

کمپانی هوآوی، Honor View 20

گوشی باکیفیت و اقتصادی
گوشی آنر ویو ۲۰، یکی از محصولات کمپانی هوآوی است که به واسطه طراحی مناسب، رده بالا محسوب می شود. قیمت این محصول هنوز تعیین نشده است. اما پیش بینی شده که قیمت با توجه به امکانات، بسیار مناسب خواهد بود. البته فروش اینترنتی گوشی های هونور به جای فروشگاه های فیزیکی در قیمت مناسب آنها بی تاثیر نبوده است.

از ویژگی های شاخص این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد وی شکل در قاب پشتی

باتری قدرتمند با عمری طولانی که ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

استفاده از تراشه کایرین ۹۸۰ با اندازه ۷ نانومتر

دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی

 

کمپانی شیائومی، Xiaomi Mi MIX 3

گوشی باکیفیت و اقتصادی
کمپانی شیائومی را نیز باید به جمع سازندگان گوشی های بالارده و مقرون به صرفه افزود. یکی از محصولات این کمپانی، شیائومی می میکس ۳ است که با توجه به قیمت ۵۰۰ دلاری، امکانات مناسبی دارد. به عنوان مثال:

نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس AMOLED

طراحی ظاهری بسیار زیبا با حذف حاشیه های اضافی و بدون ناچ (دارای سیستم کشویی در حاشیه بالایی)

وضعیت حافظه دااخلی مطلوب

استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵

البته در کنار این نقاط قوت، ضعف هایی نیز وجود دارد که می توان از آنها چشم پوشی کرد. مثل باتری، دوربین و اسپیکر معمولی. اما در کل می توان گفت ارزش خرید این گوشی بسیار بالاست.

 

کمپانی شیائومی، Pocophone F 1

گوشی باکیفیت و اقتصادی
گوشی اقتصادی کمپانی شیائومی فقط محدود به شیائومی می میکس ۳ نیست. محصول دیگری با عنوان پوکفون اف ۱، توسط این کمپانی چینی تولید شده که با قیمت ۳۵۰ دلار، ارزش خرید بالایی دارد.

از ویژگی های شاخص این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵

باتری قدرتمند با عمری طولانی (دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت)

دوربین با عملکرد مناسب

البته ایراداتی نیز به این گوشی هوشمند وارد شده است. مثلاً بهتر بود به جای نمایشگر ال سی دی، از نمونه های جدیدتر استفاده می شد. همچنین این گوشی از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی نمی کند که می تواند برای کاربران مهم باشد.

 

کمپانی نوکیا، Nokia 8.1

گوشی باکیفیت و اقتصادی
کمپانی نوکیا نیز یکی از محصولات خود را با عنوان ۸.۱ با امکانات خوب و قیمت ۴۵۰ دلار روانه بازار کرده است. این گوشی به همراه قاب شیشه ای، دارای طراحی بسیار زیبایی است.

امکانات این گوشی هوشمند عبارتند از :

تراشه اسنپدراگون ۷۱۰

دوربین با عملکرد مناسب در روز و شب

باتری قدرتمند با طول عمر بالا

سرعت عملکرد بالا

علاوه بر موارد ذکر شده، سیستم عامل این گوشی از نوع اندروید وان است که آپدیت ها را به سرعت دریافت خواهد کرد. البته ایراداتی مثل کیفت متوسط اسپیکرها و داغ شدن بدنه در زمان اجرای بازی های سنگین به این گوشی وارد شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *