آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی

در کشور ما محبوبیت پیام رسان ها به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام روز به روز در حال افزایش است، در اصل بیشتر کاربران آن را ایرانی ها تشکیل داده اند. هر شخصی برای ارتباط های کاری و تجاری، دوستانه و شخصی خود به کمک چند شماره موبایل اقدام به ایجاد چند حساب کاربری در پیام رسان تلگرام می کند و کانال هایی تشکیل می دهد که برای افزایش تعداد اعضای خود از خدمات خرید ممبر تلگرام که توسط سایت ها و شرکت های متعددی ارائه شده است، کمک می گیرد. اما همان طور که می دانید ساخت تلگرام به ازای هر شماره تلفن در یک اپلیکیشن ممکن نیست، زیرا در هر اپلیکیشن تلگرام تنها یک شماره موبایل را می توان وارد نمود. در نتیجه در یک تلفن همراه می توان تنها یک حساب کاربری را مدیریت کرد. اما ما در این مقاله قصد داریم به شما روشی را آموزش دهیم تا به کمک آن بتوانید هم زمان دو شبکه اجتماعی تلگرام را در تلفن همراه خود مدیریت کنید و حتی بتوانید برای هر یک از آن ها با خرید ممبرتلگرام اعضای فعال و واقعی جمع آوری نمایید.

البته چنانچه شما کمی در فضای اینترنت جستجو کنید با روش های بسیاری برای نصب دو تلگرام در یک گوشی رو به رو خواهید شد. اما مسئله ای که در این جا مطرح است این است که آیا همه ی این روش ها ایمن و مطمئن می باشند؟ ما در این مقاله روشی را به شما پیشنهاد می دهیم که به کمک یک اپلیکیشن جانبی که به تلگرام مرتبط نیست بتوانید از اپلیکیشن های نصب شده بر روی تلفن همراه خود نسخه کپی تهیه کنید.

استفاده از اپلیکیشن App Cloner برای نصب دو تلگرام در یک گوشی
اپلیکیشن App Cloner این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از هر نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه خود یک کپی ایجاد کنید و با ترفند خاصی یک فایل جدیدی را از آن داشته باشید به طوری که گویا یک اپلیکیشن جدید می باشد. اما ممکن است پیش خود بگویید چگونه می توان تفاوت این دو اپلیکیشن را تشخیص داد؟ اپلیکیشن App Cloner این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید آیکون نرم افزار دوم را تغییر دهید و یا حتی نامی جدید برای آن انتخاب نمایید. نرم افزار کپی شده به طور کامل امکانات نسخه اصلی خود را در بردارد و حتی می توانید برای آن با خرید ممبر تلگرام اعضای جدید ایجاد نمایید. یکی از مزیت های این روش و استفاده از این اپلیکیشن مفید این است که شما هیچ محدودیتی در کپی کردن ندارید و می توانید حتی بیش از دو بار از نسخه اصلی خود کپی تهیه کنید و چندین حساب کاربری را با شماره های متعدد بر روی تلفن همراه خود مدیریت کنید و برای هر یک از آن ها کانال ایجاد نمایید و با خرید ممبر تلگرام فعالیت خود را در این شبکه های اجتماعی گسترش دهید.

آموزش نصب برنامه App Cloner
ابتدا به صفحه دانلود اپلیکیشن App Cloner رفته و نسخه جدید این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. پس از پایان نصب و اجرای برنامه، لیستی برای شما نمایش داده می شود که شامل تمام نرم افزار های نصب شده روی تلفن همراه تان می باشد. در این لیست تلگرام را پیدا کنید و گزینه ای را که مربوط به تنظیمات آن می شود را کلیک کنید. در اولین فیلد می بایست نامی را برای نسخه کپی شده خود انتخاب نمایید تا تفاوت آن با نسخه اصلی قابل تشخیص باشد. در فیلد بعدی یعنی Clone Number تعداد کپی های مد نظر خود را تعیین می کنید. به عنوان مثال چنانچه می خواهید تنها دو تلگرام در گوشی خود داشته باشید عدد ۱ را برگزینید. در فیلد بعدی می توانید برای نسخه کپی خود رنگ جدید انتخاب کنید و آیکن متفاوتی را داشته باشید. اما ما بقیه فیلد ها را در حالت پیش فرض قرار دهید و تغییری در آن ها ایجاد نکنید. بعد از تغییر این تنظیمات فرآیند کپی سازی برای تلگرام به پایان رسیده است و برای شما اخطاری را نمایش می دهد که App Cloner یادآوری می کند که بعضی از اپلیکیشن ها به دلایلی دارای محدودیت می باشند و این امکان وجود دارد که نسخه کپی آن به خوبی نسخه اصلی عمل نکند اما این پیغام را نباید به عنوان نقطه ضعف دانست، حال شما در تلفن همراه خود دو تلگرام مجزا را مشاهده خواهید کرد. اپلیکیشن های کپی شده همه در لیست CLONED APKS جای می گیرند. قرار گرفتن نام Apk به این معناست که شما هر زمان می توانید مجددا فایل نصبی جدید را ایجاد نمایید و یک نرم افزار مستقل را داشته باشید. برای این کار می توانید به لیست INSTALLED APPS رفته بعد از کلیک بر سه نقطه گزینه Reclone را انتخاب نمایید در این حالت آیکن نارنجی رنگی نمایان می شود که کاملا جدید و مستقل می باشد.

پس از کلیک بر روی آیکن نارنجی و ورود به آن مجددا مانند زمان نصب نسخه اصلی تلگرام برای بار اول، از شما درخواست یک شماره تلفن برای ثبت یک حساب جدید می شود. موضوع دیگری که در این جا با آن رو به رو خواهید شد مخاطبان می باشد، به دلیل اینکه شما هر دو حساب تلگرام خود را بر روی یک تلفن همراه ایجاد کرده اید یک لیست مخاطبین برای شما وجود دارد، یعنی زمانی که پیامی را می خواهید به افراد دیگر ارسال نمایید مخاطبان پیشین خود را خواهید دید. بنابراین در صورتی که قصد دارید مخاطبان جدیدی را داشته باشید باید سیم کارت دوم خود را وارد نمایید تا در هنگام ارسال پیام دو دسته لیست مخاطبان برای شما نمایش داده شود و با انتخاب هر یک بتوانید مخاطب مورد نظر خود را بیابید.

حال که آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی را برای شما بیان نموده ایم بد نیست بدانید شما با داشتن چندین تلگرام در یک گوشی می توانید به صورت مجزا در هر یک برای خود کانال و گروه های متعددی را ایجاد نمایید. همان طور که می دانید اعتبار و ارزش یک کانال و یا گروه در تلگرام براساس تعداد ممبر های آن سنجیده می شود و از طرفی اضافه کردن اعضای واقعی و فعال برای چند اکانت کار آسانی نیست و زمان و انرژی بسیاری را می طلبد. اما شما می توانید با مراجعه به یک سایت و یا شرکت معتبر که خدمات خرید ممبر تلگرام ارائه می دهند به راحتی و بدون هیچ زحمتی برای کانال های خود ممبر های زیادی را ایجاد نمایید. اما دقت داشته باشید خرید ممبر تلگرام زمانی برای شما مفید می باشد که اعضای واقعی برای شما ایجاد نماید. چنانچه شما به سایتی مراجعه نمایید که اعتبار چندانی ندارد و برای هر یک از اکانت های تلگرام که در تلفن همراه خود ایجاد کرده اید ممبر های الکی خریداری کنید، مطالب شما هیچ بازدهی نخواهد داشت.

در پایان ما در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه در یک گوشی چندین حساب کاربری را مدیریت نمایید و چگونه برای هر یک کانال و گروه هایی ایجاد نمایید که با خرید ممبر تلگرام بتوانید به راحتی در آن ها فعالیت کنید. هر یک از حساب های کاربری ایجاد شده کاملا مجزا و منحصر به فرد عمل می کنند و شما می توانید به صورت کاملا مجزا در هر یک از آن ها فعالیت داشته باشید. امید است این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *